Waar kan ik Oplosbare voedingsvezels bestellen als supplement?

Hallo,

ik ben op zoek naar Oplosbare voedingsvezels als voedingssupplement, waar kan ik deze bestellen op het internet die tevens wordt geleverd in België?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je die niet gewoon in de winkel kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Iatrogeen, waar kan ik rijstzemelen (liefst in capsules) bestellen? Enig idee?

Het beste antwoord

Voedingsvezels zitten veel in aardappels en volkorenbrood. Maar dat terzijde. Je kunt zemelen (of ze van rijst zijn weet ik niet) bij de albert heijn kopen, of een willekeurige biologische winkel (dit is overigens een stuk goedkoper, en waarschijnlijk gezonder).

Via de link in bronverwijzing kun je ook vezelsupplementen kopen, die tevens in België worden geleverd.